Meniuri pentru dieta saraca in carbohidrati

Dieta saraca in carbohidrati poate sa para o adevarata corvoada, uneori. Ai ramas fara idei, iar perspectiva de a manca o alta bucata de branza cu carne face ca ziua ta sa nu mai fie suportabila. Iti ofer o veste buna, insa – dieta saraca in carbohidrati ofera optiuni uimitoare de produse alimentare care pot compune meniuri la restaurantele de cinci stele, asa incat sa nu simti ca esti la dieta.

Micul dejun pentru dieta saraca in carbohidrati

Micul dejun nu trebuie sa fie simplu sau plictisitor in cadrul dietei fara carbohidrati. Branza de vaci si shake-urile proteice (care apropo, au o multime de chimicale) nu trebuie sa fie singurele tale optiuni, daca iti doresti sa tii aceasta dieta o perioada semnificativa de timp.

Meniul de mic dejun poate sa includa o omleta cu sparanghel si bacon, o crema de iart cu bucatele de capsuni, oua omleta cu ciuperci sau chiar un Quiche cu spanac.

Micul dejun ar trebui sa fie cea mai importanta masa a zilei, astfel incat sa nu-ti fie frica daca adaugi mai multi carbohidrati la aceasta masa.

Un sfat de economisire a timpului – in cazul in care vrei sa pregatesti Quiche, fa-l din timp si congeleaza-l in portii individuale, apoi reincalzeste pur si simplu o portie pentru micul dejun.

Pranzul in dieta fara carbohidrati

Programul tau aglomerat probabil ca nu iti permite un pranz extravagant, asa ca esti de multe ori tentata sa mananci alimente care nu sunt potrivite pentru dieta ta fara carbohidrati. Cu toate acestea, pranzul nu trebuie sa fie nesanatos, pentru a fi usor sa de pregatit. Cel mai important lucru pe care trebuie sa il retii este ca o multime de meniuri pentru masa de pranz sunt usor de transportat, astfel incat le poti pregati din timp si lua la birou (sau la pachet).

Gandeste-te pentru masa de pranz lameniuri precum un sandwich cu sunca si branza mozzarella pe paine integrala de secara, o salata de spanac cu branza de capra si cateva bucatele de fructe de rodie, o bucatica de piept de curcan cu o felie de branza saraca in carbohidrati si grasime si o salata verde cu sos de branza albastra.

Modalitatea simpla de a adauga preparate din carne in meniul de pranz este de cumpara cantitate mai mare de carne (un piept de curcan, de exemplu), de a o gati la cuptor pentru intreaga saptamana si de a o tine in frigider, eventual portionata. Astfel, de fiecare data cand ai ocazia, poti adauga cateva cubulete de carne la salate, oferindu-ti un plus de proteine si pastrand nivelul de carbohidrati scazut.

Cina in dieta fara carbohidrati

Singura masa in familie, cina, poate reprezenta o adevarata placere. Meniurile usor de gatit sunt o modalitate foarte buna de a te bucura de mancare buna si de a ramane constanta in incercarea ta – vrei sa tii in continuare dieta saraca in carbohidrati. Optiunile de meniu precum muchiul sau pulpa de vita la gratar (sau cuptor) cu fasole verde si salata de morcovi, dovleceii verzi cu chiftelute de curcan, carne de curcan sau pui cu ceapa si ardei gras, somonul cu ciuperci sau salata de guacamole (avocado) sunt toate usor de pregatit si o adevarata placere.

Nu uita, multe alimente pot fi preparate in avans, in asa fel incat sa te poti bucura de momentele pe care ti le ofera interactiunea cu iubitul, familia sau prietenii, ara a te dezice de la dieta ta saraca in carbohidrati! Pofta buna si succes la slabit!

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *