Dr. Oz: 8 Schimbari obligatorii, in acest an!

Celebrul Dr. Oz te invata ce si cum trebuie sa schimbi in 2019, pentru a radia de sanatate si buna dispozitie: slabeste, alege alimente sanatoase, citeste etichetele produselor, alterneaza inaltimea tocurilor!

1.    Slabeste 1 kilogram in fiecare luna

Expertii arata ca 10 kilograme in plus sau in minus pot face o mare diferenta pentru sanatatea ta – daca slabesti 10 kilograme in acest an iti vei reduce cu mai mult de 50% riscul de boli de inima, diabet, artrita, vei diminua tensiunea si riscul de a te imbolnavi de cancer de san.

Pentru a reusi sa slabesti, afla totul despre dieta Dr. Oz aici!

Primele 10 kilograme iti pot salva viata – celelalte 2 iti vor imbunatati silueta si vor reprezenta un bonus pentru starea ta de spirit.

2.    Lasa-ti incaltamintea la intrare

Prin intermediul incaltamintei reusesti sa introduci in casa ta tot felul de substante poluante, pesticide, bacterii – care pe termen lung te supun unui risc foarte ridicat de inbolnavire. Simpla actiune de a te descalta, de fiecare data cand treci pragul casei, te poate scuti de foarte multe dintre aceste probleme.

3.    Fa sport in pauza de reclame

Cercetatorii de la Universitatea din Massachusetts au demonstrat ca mancatul in fata televizorului poate sa iti adauge cel putin 300 de calorii pe zi, ceea ce poate conduce la un plus de 1 kg la fiecare 3 saptamani. De aceea, Dr. Oz te sfatuieste sa contracarezi acest obicei nesanatos folosind pauza de reclame… pentru a face miscare! Incearca sa faci abdomene sau ridicari, atat de alert cat iti permiti – vei reusi sa iti cresti productia de serotonina si dopamina (vei fi mai putin deprimata si vei dormi mai bine) si sa arzi calorii.

4.    Incearca sa “ai chef”

Studiile arata ca activitatea sexuala regulata (o data – de 2 ori pe saptamana) iti creste imunitatea, reduce stresul, imbunatateste starea de spirit si presiunea sangelui.

5.    Gateste cu orez brun

Orezul brun este unul dintre super-alimentele pe care ar trebui sa le introduci permanent in dieta doctorului Oz: este sanatos pentru inima, are fibre si anti-oxidanti care reduc riscul de cancer, nu contine zahar. Orezul brun are nevoie de putin mai mult timp pentru a se fierbe, dar are o savoare net superioara orezului alb.

6.    Alterneaza inaltimea pantofilor

Tocurile inalte iti cresc cu pana la 26% presiunea pe care o suporta genunchii si cu pana la 75% presiunea exercitata asupra picioarelor. Daca le porti zilnic iti poti scurta si imbatrani tendoanele si iti vei afecta negativ muschii picioarelor. Diminueaza toate aceste efecte alternand incaltamintea cu tocuri inalte cu balerini sau pantofi cu toc mediu.

7.    Consuma vestitul ulei de peste

Uleiul de peste, foarte recomandat in dieta Dr. Oz, contine acizi grasi omega-3, care reduc riscul de cancer de san si de boli de inima.

8.    Citeste etichetele alimentelor

Si aici nu ne referim numai la continutul caloric al diferitelor produse! Citeste cu atentie etichetele si renunta la produsele care contin grasimi partial hidrogenate, zaharuri rafinate, conservanti.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *