Dieta fara carbohidrati: 5 Reguli

Despre dieta fara carbohidrati

O dieta fara carbohidrati iti permite slabirea rapida, datorita reducerii productiei de insulina. Afla cum poti scapa de grasimi rapid, cu aceasta dieta!

O dieta fara carbohidrati presupune eliminarea cerealelor, a pastelor, fructelor si a tuturor dulciurilor din meniul tau. Dieta fara carbohidrati (sau dieta proteica) se bazeaza pe principiul eliminarii carbohidratilor avand ca efect imediat scaderea nivelului de insulina. Astfel, corpul incepe sa arda din resursele proprii de grasime, pentru a-si produce energia necesara tuturor functiilor vitale.

Dieta fara carbohidrati ar trebui sa contina meniuri bogate in proteine cu sau fara grasimi (te incurajam sa alegi proteinele slabe, sanatoase: carnea alba, pestele, soia si ouale) alaturi de vegetale verzi, sarace in calorii (dovlecei, salate, ardei, etc).

Si, chiar daca procesul de slabire in cazul unei diete fara carbohidrati este rapid, stim ca ai nevoie de foarte multa vointa pentru a renunta la toate bunatatile. De aceea, am construit pentru tine un plan de actiune in 5 pasi, care te va ajuta sa faci tranzitia catre dieta saraca in carbohidrati si catre slabirea sigura, sanatoasa.

1.   Alege dieta potrivita stilului tau

Indiferent ca este vorba de Dieta Akins, South Beach sau Dieta Dukan, te incurajez sa le studiezi si sa o alegi pe cea care ti se potriveste cel mai bine. Noi te sfatuim sa alegi Dieta South Beach sau Dieta Dukan – ambele propunand meniuri mai sanatoase si neincurajand excesul de grasimi, daunatoare inimii (aceasta reprezentand principala problema a Dietei Atkins).

2.   Construieste un plan riguros

Trebuie sa iti construiesti un plan, bazat pe dieta pe care ai ales sa o tii, poti sa aleg aceleasi meniuri in fiecare zi, sau sa variezi retetele de la o zi la alta a saptamanii, in cazul in care esti genul careia ii place sa varieze. Faptul ca iti faci acest plan (si cumparaturile aferente) va diminua foarte mult sansele de a gresi, si de a manca altceva decat ceea ce era prevazut.

3.   Elimina alimentele daunatoare dietei

Arunca din casa toate alimentele care contin cereale, zahar, faina sau alte componente pe care ar trebui sa le eviti, pentru a nu fi tentata sa incalci dieta. De asemenea, ar fi intelept sa lasi o perioada deoparte vizitele sau iesirile in oras, pentru a nu ceda tentatiei.

4.   Cauta suport social

Trebuie sa iti implici familia sau prietenii in incercarea ta de a slabi – numai asa acestia te vor incuraja si nu vor incerca sa te tentezi cu “numai o bucatica” de ceva bun, ori de cate ori vor avea ocazia. De asemnea, poti incerca sa iti faci un jurnal al dietei pe Forumurile iDieta.ro – aici vei gasi o multime de membre care, ca si tne, incearca sa ajunga la greutatea ideala, printr-un stil de viata sanatos, femei cu care poti impartasi din experiente si care te vor ajuta atunci cand iti va fi greu.

5.   Invata sa gatesti pentru o dieta saraca in carbohidrati!

Nu, dieta ta nu va trebui sa fie compusa numai din pui la gratar si salata verde, poti deveni creativa, atat timp cat te mentii in zona “sigura”. Cumpara o carte de bucate sau lasa-ti imaginatia sa functioneze si devino creativa!

 

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *