Dieta eficienta si rapida: 6 Reguli

Aceastea sunt regulile pe care trebuie sa le urmezi pentru a-ti construi o dieta eficienta, pentru a slabi rapid!

Exista cateva reguli simple, dupa care te poti ghida pentru a-ti construi o dieta eficienta si rapida. Numai asa vei reusi sa ai rezultatele dorite, fara a-ti supune corpul unui efort suplimentar si fara a suferi.
Citeste si aplica regulile noastre pentru o dieta eficienta si rapida!

1. Mananca variat

Nimic nu poate fi mai folositor pentru sanatatea ta decat varietatea alimentelor incluse in dieta zilnica. Exista cateva formulari si diete construite pe acest principiu (de exemplu 5 pe zi, curent care te incurajeaza sa mananci alimente de 5 culori, in fiecare zi), dar ideea este simpla – cu cat va fi mai variata dieta ta, cu atat va fi mai eficienta – vei reusi sa iti echilibrezi toate carentele de nutrienti, si sa fii mai sanatoasa – si acesta reprezinta primul si cel mai important pas catre o nutritie benefica!

2. Arunca tot ce nu iti face bine

Stii deja… cola, biscuiti, prajiturele, inghetata, snacks-uri, chips-uri, dressing-uri sau orice alta denumire ar mai avea. Nu iti fac bine, au o multime de E-uri si ingrasa. E nevoie sa iti spun mai mult de atat?!

Nu neglija acest aspect si rezerva-ti 2 ore pentru a face curatenie in bucatarie – astfel nu vei fi supusa confruntarii ulterioare cu poftele la miez de noapte…

3. Cat mai natural

Pe cat de simplu, pe atat de adevarat! Incearca sa iti construiesti noua dieta eficienta pe principiul ca alimentele, cu cat sunt mai prelucrate, cu atat sunt mai daunatoare/ putin benefice. Invata sa iubesti cruditatile, devino o maestra a salatelor si amestecurilor moderne, testeaza gusturile, amesteca – dar foloseste ingrediente crude sau cat mai putin procesate: legume si carne la gratar, seminte neprajite, fructe, mirodenii, ulei presat la rece.

4. Calculeaza caloriile… inteligent

Stiu, ti-am tot spus ca dieta e matematica pura: conteaza cate calorii consumi si cate arzi. Bine, daca ai invatat deja aceasta regula… am un amendament! Nu toate caloriile sunt la fel!

Oricat de ciudat suna, banuiesc ca te-ai mai gandit ca 1,000 de calorii din morcovi (cruzi) nu au cum sa ingrase ca 1,000 de calorii din cel mai savuros tort de ciocolata. Concentreaza-te deci pe morcovi si incearca sa iti asiguri aportul caloric din alimente sanatoase, necesare, naturale, cat mai putin procesate si care sa iti aduca reale beneficii pentru sanatate si pentru dieta.

5. Pastreaza ritmul

1-2-3-4-5. Cam atatea mese ar trebui sa ai zilnic. Nu 3 si mai ales nu 2! Incearca sa nu sari peste nici una dintre mesele importante ale zilei (mic dejun, pranz, cina) si serveste cel putin o gustare, reducand insa portiile – vei vedea ca in mod natural cantitatile de care vei avea nevoie vor fi mai mici.
Pastrand aceasta regula nivelul tau de energie se va pastra constant (te hranesti), iar rata metabolismului mai crescuta decat de obicei (arzi si ceva calorii), incat rezultatul per total va fi ca vei slabi!

6. Hidrateaza-te

Oricat de pisalogi ti s-ar parea ca suntem, vom continua pana vei respecta aceasta regula – bea cel putin 2 litri de apa pe zi!

Daca ai alte reguli care ti se par vitale pentru dieta eficienta si rapida, te rugam sa ni le impartasesti, comentand la acest articol!

 

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *