Dieta cu ceai verde

Urmeaza dieta cu ceai verde pentru a slabi pana la 5 kg/ luna, a recapata energia si a avea un ten superb, sanatos!

Ceaiul verde reprezinta una dintre cele mai comune bauturi, cu nenumarate beneficii asupra sanatatii organismului, a siluetei si a numarului de kilograme.

Poti scapa de cateva kilograme in plus (pana la 5 kg/ luna), sa te energizezi si sa fii mai sanatoasa, urmand dieta cu ceai verde pe care ti-o propunem si combinand-o cu tratamente si impachetari cu ceai verde, pentru rezultate optime.

Dieta cu ceai verde se poate tine foarte simplu si usor si se poate adapta la propriile nevoi, in asa fel incat sa te simti confortabil si sa ai rezultate, fara a te chinui.

1. Bea ceai verde, inainte de fiecare masa principala si seara, la culcare

Ceaiul se bea cu o jumatate de ora inainte de fiecare masa si actioneaza ca un inhibitor al apetitului, astfel incat vei manca mult mai putin, la masa respectiva. Mai mult de atat, ceaiul va contribui la reglarea proceselor din organism si la cresterea metabolismului, in asa fel incat vei reusi sa arzi mai multe calorii cu activitatile zilnice obisnuite.

Chiar daca doresti sa sari peste micul dejun (ceea ce nu iti recomand), te sfatuiesc sa bei totusi o ceasca de ceai verde dimineata.

2. Mananca alimente cat mai naturale

Unul dintre scopurile dietei cu ceai verde este acela de detoxifiere a intregului organism, pentru optimizarea functiilor acestuia. Acesta este motivul pentru care te sfatuiesc sa iti reconsideri in totalitate meniul zilnic, si sa introduci in alimentatia ta alimente naturale si cat mai putin procesate, sa elimin in totalitate zaharul rafinat si faina alba si sa renunti la fumat sau alcool, macar pentru 1-2 saptamani.

Model de mic dejun, pentru dieta cu ceai verde

  • o ceasca de ceai verde, cu 20 de minute inainte de masa principala
  • o portie de cereale integrale presate (1/2 ceasca de cafea de fulgi de ovaz, orz, secara sau grau), amestecate cu 1 lingurita de seminte si 1 lingurita de stafide
  • un pahar de suc de grapefruit sau un pahar de lapte degresat

Model de pranz, pentru dieta cu ceai verde

  • o ceasca de ceai verde, cu 20 de minute inainte de masa principala
  • o supa crema de broccoli cu sare si o lingurita de ulei de masline presat la rece
  • o bucatica de pui sau peste la gratarsau aburi (150 gr) si un cartof mic fiert
    un mar sau cateva prune, la 0 ora dupa masa (ca desert)

Model de cina, pentru dieta cu ceai verde

  • o ceasca de ceai verde, cu 20 de minute inainte de masa principala
  • o salata mare de spanac cu feliute de avocado, pere si cateva migdale crude pisate
  • un iaurt mic degresat (150 gr) cu 1 lingurita de miere

Vei remarca faptul ca ceaiul verde te va ajuta sa nu mai simti, in timp, pofta de dulce, alcool sau grasimi.

3. Obisnueste-te sa faci exercitii fizice constant

Daca nu mergi la o sala de gimnastica, uita-te la un DVD pentru a lucra acasa principalele grupe musculare sau pur si simplu alearga seara/ dimineata pentru 30min, in parc.

4. Echilibreaza-te si regaseste-te pe tine!

Scopul dietei cu ceai verde este acela de a slabi, dar si de a te detoxifia si echilibra energetic, in asa fel incat sa te armonizezi fizic si psihic. De aceea, o foarte importanta componenta a acestei diete este regasirea sinelui, impacarea cu problemele, gasirea unui echilibru, meditatia zilnica timp de cel putin 10 minute.

Vei vedea ca, in scurt timp, vei reusi sa te simti excelent, energizata, sanatoasa si mult mai optimista!

Daca ai apelat la dieta cu ceai verde pentru a te simti mai bine, te invit sa ne impartasesti parerile tale, comentand la acest articol!

5. Care este cantitatea optima de ceai verde?

In cadrul dietei cu ceai verde il poti bea pe acesta linistita – medicii chinezi care practica medicina traditionala sustin ca nici 10 cani pe zi nu iti pot dauna sanatatii. Cu toate acestea, daca vei constata ca suferi de insomnie, te sfatuim sa reduci ceasca de la culcare si sa concentrezi portia de ceai verde in prima parte a zilei.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *