Cum sa iti planifici mesele cu alimente care ard grasimile

Te voi invata cum sa iti planifici mesele cu alimente care ard grasimile, in asa fel incat sa mananci sanatos si sa slabesti, in acelasi timp, fara a suferi de foame!

Cand incerci sa pierzi in greutate, este important sa iti planifici mesele din timp, astfel incat sa poti pastra dieta care te ajuta sa scapi de grasimea nedorita. Te sfatuiesc sa iti planifici mese sarace in carbohidrati si zaharuri, dar bazate pe alimente care ard grasimile.

In cazul in care doresti, poti apela la sfatul unui specialist pentru a-ti crea meniuri personalizate, in functie de metabolismul tau unic si necesarul tau zilnic de nutrientii si calorii – Incearca planul DietaStart, care iti garanteaza ca vei slabi pana la 10 kg in 2 luni, in cea mai sanatoasa maniera!

Alege alimente care sunt bogate in grasimi sanatoase, cum ar fi pestele, include o multime de lichide, precum apa si ceaiul – astfel vei reusi nu numai sa tai excesul de calorii, ci sa incluzi alimente dovedite a fi eficiente pentru arderea grasimilor.

Mese cu continut redus de carbohidrati si zaharuri

Trebuie sa iti propui ca majoritatea meselor tale sa fie cu un continut redus de carbohidrati si alimente care ard grasimile.

Consumul de carbohidrati s-a dovedit a avea legatura cu luarea in greutate, iar studiile arata ca o dieta saraca in carbohidrati ajuta la pierderea in greutate mai mult si mai eficient decat o dieta saraca in grasimi.

O dieta saraca in carbohidrati este mai benefica pentru slabire decat una saraca in grasimi!

Un studiu publicat in revista Archives of Internal Medicine in februarie 2006 de catre medicul si cercetatorul J. Alain Nordmann, impreuna cu echipa sa de cercetatori, a comparat efectele de pierdere in greutate dintre o dieta saraca in carbohidrati si una cu un continut scazut de grasime. Cercetatorii au descoperit ca pacientii care au urmat dieta saraca in carbohidrati au pierdut in greutate mai mult decat cei cu dieta saraca in grasimi, pe aceeasi perioada de timp. Mai mult de atat, si colesterol lor a fost redus, de asemenea.

Nu ma intelege gresit, nu sunt adepta dietelor proteice si nu voi milita niciodata pentru acestea. In cadrul programului de dieta pe care l-am creat, DietaStart, te invat cum poti introduce in meniurile tale carbohidrati sanatosi, bogati in fibre si saraci in zaharuri, care impreuna cu proteinele sanatoase te vor ajuta sa slabesti oferindu-ti toti nutrientii decare ai nevoie!

Mananca mai mult peste

Pestele este una dintre cele mai bune surse de grasimi sanatoase, care te va ajuta sa pierzi in greutate – a manca frecvent peste este o strategie de mare eficienta pentru meniurile tale care au ca scop sa te hraneasca, dar sa sustina si pierderea in greutate.

Un studiu publicat in Jurnalul International de Obezitate, de I. Thorsdottir si o echipa de cercetatori de la mai multe universitati europene, a examinat efectele consumului de ulei de peste pe pacientii supraponderali. Cercetatorii au descoperit ca suplimentarea cu ulei de peste (fie prin consumul de peste sau prin folosirea suplimentelor de ulei de peste de trei ori pe saptamana) a fost in masura sa creasca pierderea in greutate, ca parte a unei diete hipo-calorice.

Bea ceai verde si multa apa

Mai multe cani de ceai verde pe zi nu iti vor da numai un impuls de energie, dar reprezinta, de asemenea, o strategie importanta pentru o viata sanatoasa si pentru initierea pierderii in greutate.

Intr-un studiu publicat in revista Phytomedicine in 2002 de catre P. Chantrea si Lairon D., extractul de ceai verde s-a demonstart a stimula termogeneza, capacitatea organismului de a arde grasimile proprii. Pacientii obezi care au luat parte la studiu si care au consumat extractul de ceai verde timp de trei luni au experimentat o reducere semnificativa in circumferinta taliei. Adauga ceai verde la dieta ta si bea-l la masa de dimineata pentru a stimula slabirea eficienta si sanatoasa.

Mananca legume verzi, crude sau gatite la aburi

Transforma garniturile tale clasice, majoritatea bogate in carbohidrati (painea, cartofii, orezul, pastele), in adevarate experiente culinare variate – adauga o salata de legume verzi la fiecare masa (spanac, salata verde, ruccola, broccoli, sparanghel, praz, ceapa, frunze de telina), careia ii dai gust cu ierburi aromate proaspete, usturoi tocat, ulei de masline virgin, zeama de lamaie si sare. Joaca-te ce tipurile de frunze pentru a da o textura si un gust diferit fiecarei sale – numai adaugarea frunzelor de ruccole sau de papadie, de exemplu, poate schimba radical gustul unei salate, facand-o mai aventuroasa.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *