Brooke Shields: Dieta si antrenamente, la 46 de ani

Vrei sa arati ca Brooke Shields la 46 de ani – vezi care este dieta sanatoasa pe care o urmeaza Brooke Shields si cum se antreneaza aceasta, permanent!

Brooke Shields Christa este o actrita americana, autor si model. Unele dintre cele mai bine-cunoscute filme ale ei includ Pretty Pat si Laguna Albastra, precum si seriale TV, cum ar fi Suddenly Susan, That 70’s Show si Lipstick Jungle.

Avand in prezent 46 de ani, Brooke Shields este si arata ca o femeie inteligenta, echilibrata, o mama activa

Brooke Shields a pozat pentru coperta Fitness Magazine, in octombrie 2007 (deci la 42 de ani), si pentru coperta revistei Shape. La 46 de ani, Brooke Shields nu are probleme in a purta un bikini si a-si arata silueta subtire.

In cazul in care nu ai observat, Brooke Shields nu numai ca arata la fel de uimitor ca atunci cand a aparut pentru prima data reclama la jeansi Calvin Klein, ea e mai fabuloasa decat oricand. Acestea sunt motivele pentru care Brooke a decis sa impartaseasca secretele ei pentru a fi frumoasa, tanara si subtire, chiar si la 46 de ani.

Dieta de slabire sanatoasa a lui Brooke Shields

Brooke Shields are dieta perfecta, axata in principal pe reducerea aportului de carbohidrati. Ea a renuntat la pofta pentru inghetata si la carnea rosie, mai ales in perioadele cand vrea sa piarda in greutate. De asemenea, o parte importanta a dietei sanatoase Brooke Shields este aceea ca se asigura ca se pastreaza foarte bine hidratata, pentru a-si intretine atat pielea cat si parul sanatos.

Nu imi interzic nimic in planul meu de dieta, pentru ca exact cand imi pun restrictii vreau sa mananc mai mult. Prefersa actionez. Viata este prea scurta, asa ca mananc ceea ce vreau, apoi fac un program de exercitii fizice. Fitnessul ma face sa ma simt mai bine, mai puternica.

Meniul de dieta sanatoasa a lui Brooke Shields este in principal compus din oua, fructe, smoothie-uri de fructe si paine integrala prajita la micul dejun. Pentru masa de pranz, Brooke Shields prepara de obicei un castron de paste cu branza ecologica, pe care ea le mananca impreuna cu copiii ei. Gustarea de dup-amiaza are ca scop inlaturarea poftei de dulce si obtinerea de energie prin consumul de iaurt grecesc cu miere, si pentru cina, de obicei, Brooke alege prepararte indiene, foarte condimentate si sanatoase. Ea incearca sa evite painea, pastele, deserturile.

Brooke, de asemenea, este adepta de a consuma mese mici si dese, ca parte a unui plan de pierdere in greutate sanatos, deoarece a manca pe tot parcursul zilei ei iti normalizeaza nivelul de zahar din sange si reducere poftele alimentare.

Intreaga idee de a purta marimea zero, atat de populara in Hollywood, mi se pare o exagerare

Declara Shields, precizandu-si opinia despre pierderea in greutate si despre capriciile de Adieta care circula la Hollywood.

Programul de fitness urmat de Brooke Shields

Brooke Shields urmeaza un program de fitness cu rigurozitate, timp de o ora pe zi, chiar daca filmeaza un film si are programul foarte incarcat.

Incerc sa fac o ora de miscare in fiecare zi. Este aproape imposibil cand lucrez, pentru ca sunt pe platourile de filmare pentru 14-16 ore pe zi…

Dar vara trecuta, de exemplu, am obisnuit sa fac o ora de spinning sau o plimbare dimineata, cand Rowan (fiica ei) era in tabara, si bebelusul dormea – in acest fel nu m-am simtit vinovata ca nu imi petrec timpul cu ei. Sau dupa-amiaza le puneam pe amandoua in carucior si ma plimbam pe jos pe dealurile din LA.

Antrenamentul lui Brooke Shields nu include niciodata ridicarea de greutati, deoarece acestea o umfla, dar in schimb, vedeta se concentreaza pe tonifierea muschilor facand yoga, spinning sau Tae Bo cu antrenorul Billy Blanks. Brooke sta in pozitia Chattaranga, considerata foarte eficienta, miscare invatata de la fostul ei instructor de la Maha Yoga din Brentwood, Ish Moran.

Brooke Shields ne spune ca programul care functioneaza cel mai bine, pentru ea, este cel de spinning

Sunt o persoana careia ii place sa se implice, asa ca pentru mine functioneaza foarte bine antrenamentele active. Daca am de lucru prea mult sau prea putin, am tendinta de a fi delasatoare, dar incerc sa fac ceva activ de trei ori pe saptamana, cum ar fi spinningul, yoga, sau alt tip de cardio, precum plimbarile in aer liber.

A avea doi copii, de asemenea, o ajuta sa piarda in greutate si sa se mentina.

Mananci mai putin, deoarece vei sfarsi prin a manca si ceea ce au refuzat copii, si nu mananci mancare nesanatoasa.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *