10 Motive pentru care nu slabesti, desi tii dieta

Tii dieta si cu toate aceastea acul cantarului nu se misca – afla care sunt motivele pentru care nu slabesti si repara imediat situatia, pentru a avea succes!

Tii dieta si faci exercitii fizice, dar acul cantarului nu pare a se clinti. De ce oare? Femeile fac greseli comune atunci cand vine vorba de a incerca sa slabeasca, astfel incat, daca nu vezi inca rezultatele eforturilor tale, exista cateva motive posibile.

Mananci prea multe alimente sanatoase

Nucile, avocado, pastele din grau integral, uleiul de masline si ciocolata neagra sunt toate naturale si sanatoase, dar acestea nu sunt lipsite de calorii. Va trebui sa inveti sa calculezi cat de mult mananci si din lucrurile bune.

Bei caloriile

Acest lucru este valabil mai ales in vara, cand cautam cu toţii modalitaţi pentru a ne racori. Alege apa plata simpla sau cu aroma de fructe sau ceai neindulcit rece, si fii foarte atenta la bauturi precum sucul de fructe, sucurile carbogazoase, cocktail-uri sau vin.

Mananci prea putin

oricat te-ai mira, acesta este unul dintre moitivele pentru care este posibil sa nu poti slabi. corpul tau s-a obisnuit sa il infometezi si este in stare de alerta, retinand fiecare calorie pe care i-o oferi…

ce este de facut in aceasta situatie?! nu mai trebuie sa incurajezi aceasta stare, in primul rand. Construieste-ti o dieta personalizata (poti alege planul DietaStart!), mananca atat cat are nevoie organismul tau pentru a functiona corect si vei constata ca poti slabi mancand normal!

Partenerul tau nu este convins sa aiba un stil de viata sanatos

Nu sunt genul care sa arate cu degetul, dar nu te poţi astepta sa pierzi in greutate in cazul in care soţul tau sugereaza in mod constant ca ar trebui sa gatesti mai mult, comanda pizza, vrea sa iasa pentru inghetata sau te incurajeaza sa dormi in loc mergeti la sala. Comunica-i faptul ca ai nevoie de sprijinul sau pentru a pierde in greutate.

Esti dependenta de condimente si topping-uri

O salata este una dintre cele mai sanatoase mese pe care le poti avea, dar cand o acoperi cu bacon, branza de capra, nuci, fructe uscate si dressing, poti sa fii sigura ca ai dublat cantitatea de calorii, daca nu si mai mult. Fii constienţa de cat de multe calorii au toate aceste ingrediente extra, de care te poti lipsi.

Niciodata nu masori mancarea si nu tii un jurnal alimentar

O portie de cereale trebuie sa fie cat incape intr-o cescuta de cafea, si sunt sanse sa te alegi cu mult mai multe calorii decat ai fi crezut, daca estimezi aceasta cantitate ochiometric. Te sfatuiesc sa tii mereu la indemana instrumentele potrivite de masura (cupe, linguri, vase cu gradatii), pentru a te asigura ca portiile pe care le construiesti sunt adecvate. Scrie mereu ceea ce mananci in fiecare zi, de asemenea, doar asa vei putea monitoriza aportul zilnic de calorii.

Crezi ca mersul pe jos in jurul blocului este destul exercitiu fizic

O plimbare de 15 minute este mai bun decat nimic, dar nu te astepta sa se vada rezultate dramatice si sa pierzi in greutate. Pentru a slabi trebuie sa faci putin efort – iti recomand cel putin 30 de minute de cardio in fiecare zi.

Exagerezi cu produsele alimentare light sau cu continut redus de grasimi

Daca alegi sa mananci iaurt cu fructe light pentru ca este mai scazut in calorii si grasimi decat inghetata, crezi ca e OK pentru silueta ta, chiar daca mananci o cantitate mult mai mare. Adevarul este ca vei reusi, probabil, sa consumi astfel mult mai multe calorii decat daca mancai o portie mica (de pofta) de inghetata normala.

Esti intr-un fel la dieta

Ei bine, ori tii dieta ori nu. Indiferent ca este DietaStart, Weight Watchers, Dukan sau dieta ta, nu te poti astepta sa o tii cu jumatate de masura si sa vrei sa vezi rezultatele. Ramai constanta angajamentului de a tine dieta, sau vei vedea cum incepi sa te ingrasi, in loc sa slabesti.

Mananci des in oras

A te duce cu prietenii la restaurantul tau preferat este o modalitate foarte buna de a te relaxa, dar este si mult mai posibil ca iesirea sa se transforme intr-o masa uriasa cu bauturi, alimente prajite si desert. Suma caloriilor va fi, de asemenea, un mister, deoarece produsele alimentare nu sunt etichetate. Daca nu doresti sa renunti la serile din oras, imparte portiile cu o prietena sau alege opţiuni sanatoase cum ar fi salatele si puiul la gratar si bea apa in loc de vin.

Cunosti alte motive pentru care este posibil sa nu fi slabit? Impartaseste-le cu noi comentand la acest articol!

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *