Alunga oboseala in 24 de ore: 14 trucuri

Foloseste trucurile noastre pentru a alunga oboseala instantaneu – vei reusi sa te simti mai bine si mai energizata!

Esti o femeie activa si, cu toate acestea, fiecare zi la munca devine o corvoada pentru tine, mai ales in ultima perioada. Te simti din ce in ce mai obosita, nu te mai poti concentra, randamentul tau zilnic nu mai este acelasi?

Nu mai stii ce sa faci pentru a alunga oboseala – alimentatia necorespunzatoare, stresul, lipsa odihnei, deshidratarea, toti acesti factori si-au lasat amprenta asupra starii tale generale de sanatate.

Iata cateva sfaturi pentru ca tu sa reusesti sa alungi oboseala si sa-ti recapeti energia si forta de care ai atata nevoie!

oboseala

1. Creeaza o dieta sanatoasa

Exista o mare legatura intre alimentatie si modul in care vei functiona zilnic, la orice nivel, asadar ai grija ce alegi sa mananci!

2. Nu sari peste micul dejun, chiar daca nu ti-e foame!

Studiile au demonstrat ca persoanele care obisnuiesc sa serveasca un mic dejun consistent au o stare fizica si psihica mult mai buna decat cele care sar peste prima masa a zilei.

3. Putin si des, preferabil o masa la fiecare trei sau patru ore

Mesele scurte si dese, insotite de doua gustari zilnic, sunt mult mai sanatoase decat mesele exagerat de consistente si mai greu de digerat.

O alimentatie bogata in carbohidrati, proteine si grasimi sanatoase, care contine multe fructe, legume, lactate, cereale si peste, iti vor da energia de care ai nevoie!

4. Include in meniul tau mai multe fibre!

Un adult are nevoie de 25-30g de fibre in alimentatia sa zilnica. Asa ca nu uita sa consumi in mod regulat cereale integrale, fasole rosie fiarta, stafide, zmeura, mere cu coaja, etc.

5. Omega 3 pentru sanatatea mintii

Omega 3 se gaseste in  peste, nuci, seminte si multe alte produse.  Consuma produse care contin omega 3, caci acestea combat stresul si depresiile si cresc rapid capacitatea de concentrare.

6. Pune accentul pe hidratare!

Consumul a cel putin doi litri de apa pe zi este esential pentru stimularea circulatiei sangelui si imbunatatirea activitatii cardiace. Un nivel optim de hidratare ti-l poti asigura si prin consumul de alimente cu un continut bogat de apa: iaurt, broccoli, castraveti, pepene, grapefruit, portocale, etc.

7. Putina cofeina nu strica!

O cescuta de cafea, dupa micul dejun, iti va da energia necesara, insa nu te sfatuiesc sa bei cafea in exces caci risti sa nu te mai poti odihni corespunzator!

8. Umorul si starea de sipirt sunt esentiale

Cu totii stim ca stresul, depresia, sau  tristetea accentueaza oboseala. De aceea, un moral bun si o gandire optimista te vor umple de energie si de vitalitate.

9. Apa termala poate face minuni!

Cand te simti extenuata la maxim pulverizeaza-ti putina apa termala pe fata si vei vedea cum iti vei recapata energia instantaneu.

10. Poarta haine cat mai comode

Daca te simti comod in hainele pe care le porti esti mult mai destinsa si vei avea o stare de spirit mai buna!

11. Alunga gandurile negre!

Chiar daca stresul cotidian este inevitabil, nu te lasa coplesita de sentimente negative. Incearca sa fii mereu optimista si sa vezi partea plina a paharului.

12. Asculta muzica preferata!

Efectul: te vei simti dinamica si plina de viata pe toata durata zilei!

13. Controleaza-ti respiratia!

De cate ori esti tensionata sau nervoasa, inspira si expira adand, timp de un minut! Acest exercitiu va reusi sa iti oxigeneze creierul, sa iti inlature starea de oboseala si iti va oferi mai multa rezistenta, in lupta cu stresul.

14. Fa o fapta buna, in fiecare zi

Pare un cliseu, dar zi-mi ca nu te simti un pic mai bine dupa ce tocmai ai ajutat pe cineva? Doneaza hainele pe care nu le mai porti sau jucariile bebelusului, ofera un sfat prietenesc unui coleg sau da un telefon cuiva care stii ca sufera de singuratate!

Incearca sugestiile noastre si termina ziua intr-o nota cat mai placuta si mai optimista!

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *