Dieta Anticelulitica

Trebuie sa adopti aceasta dieta anticelulitica pentru a te pregati pentru sezonul de vara! Afla cum sa iti construiesti regimul anticelulitic!

Dieta anticelulitica trebuie sa reprezinte clar una dintre preocuparile tale, odata cu venirea primaverii. Dieta anticelulita te va ajuta sa lupti impotriva celulitei si sa diminuezi aspectul de coaja de portocala al pielii de pe anumite zone: coapse, fund, picioare, brate si chiar de pe talie.

dieta anticelulita

De ce trebuie sa tii o dieta anticelulitica?!

Chiar daca nu ai kilograme in plus, trebuie sa stii deja ca acestea nu au nicio legatura cu aparitia celulitei! Cantarul tau poate sa arate cifra perfecta, dar corpul tau sa nu fie pregatit pentru sezonul costumului de baie. Regimul anticelulitic trebuie urmat atunci cand pielea ta nu mai este chiar tonica si catifelata iar aspectul de coaja de portocala te poate impiedica sa te bucuri de imbracamintea sexi pe care doresti sa o porti. Ei bine, in acest caz, concluzia este simpla: ai nevoie de aceasta dieta anticelulitica, dar si de tratamente anticelulitice eficiente!

Factorii de care trebuie sa tii cont

Pentru a construi regimul anticelulita, trebuie sa te bazezi pe 5 elemente clare, obligatorii!

1.    Diminueaza grasimile din alimentatie

Primul pas este acela de a-ti studia meniul si de a taia de pe lista toate grasimile nenecesare, nesanatoase: chiar ai nevoie de friptura grasa, portia de unt de diminata si de branzeturile grase?! In acest fel, in timp, vei ajuta la diminuarea dimensiunilor celulei grase – primul pas pentru a arata mai bine!

2.    Redu drastic cantitatea de alimente procesate

Alimentele procesate iti influenteaza intr-un mod negativ starea de bine si forma fizica. In timp, corpul tau retine toxine si acestuia ii scade capacitatea de a lupta impotriva radicalilor liberi. Elimina din regimul tau complet la produse de patiserie, sucuri, mancare tip fast-food, borcanelele cu mancare „la minut” si introdu in alimentatia ta alimente proaspete, cat mai putin prelucrate!

3.    Redu toxinele din alimentatie

La fel ca si la punctul anterior, te sfatuiesc sa elimini toti factorii care iti pot influenta negativ buna functionare a organismului. Bea cat mai putin cafea (daca nu poti sa renunti definitiv la aceasta), renunta la fumat si la alcool si incearca sa petreci timp in aer curat!

4.    Creste aportulde proteine slabe si vegetale

Proteinele slabe, sanatoase, vor ajuta la eliminarea retentiei de apa, la crsterea metabolismului, arderea grasimilor si constituie elementele necesare pentru constructia si reconstructia pielii, a parului si a unghiilor frumoase si sanatoase. Acestea trebuie insotite, permanent, de portii mari de legume si vegetale, gatite sanatos, pentru a te asigura ca ai parte de vitaminele si mineralele necesare organismului.

5.    Creste aportul de antioxidanti

Include in dieta ta anticelulitica alimente bogate in antiohidanti, care au capacitatea de a lupta impotriva radicalilor liberi, astfel inbunatatind calitatea si aspectul pielii. Mananca in fiecare dimineata fructe de padure (afine, mure, capsuni, zmeura), legume proaspete (conopida, spana, varza de bruxelles, broccoli, ceapa), fructe (prune, portocale, struguri rosii, kiwi dar si din cele uscate – prune uscate sau stafide) dar si cereale integrale.

6.    Actioneaza asupra retentiei de apa

Daca vrei sa scapi de celulita, trebuie sa actionezi si impotriva retentiei de apa din organism. Include in alimentatia ta cat mai multe alimente care au propietati diuretice, dar si ceaiuri cu propritati similare (ceai de cozi de cirese sau ceaiul verde).

Alimentele recomandate pentru celulita

Vrei sa stii care sunt alimentele-vedete pe care trebuie sa le incluzi in dieta ta, pentru a scapa de celulita? Citeste cu atentie lista de mai jos si include aceste alimente in meniul tau, ori de cate ori poti!

  • Alimente cu efect diuretic: pepenele rosu, ananasul, patrunjelul, anghinarea, rosiile
  • Fructe bogate in antioxidanti: afine, mure, capsuni, zmeura, prune, portocale, struguri rosii, kiwi
  • Grasimi sanatoase: avocado, ulei de peste, nuci si seminte, peste preparat la gratar sau cuptor
  • Proteine sanatoase: peste, carne slaba de pui sau curcan, oua si soia

Ce trebuie sa mananci pentru a reduce celulita?!

Urmeaza acest regim anticelulitic timp de 4 saptamani, si vei constata o imbunatatire a calitatii pielii si o diminuare substantiala a celulitei. Pentru rezultate optime, te sfatuim sa combini regimul anticelulitic cu tratamente anticelulitice eficiente.

Saptamana 1

•    Mic dejun – ora 8:00 – un ou tare, 2 felii sunca de pui, 1 rosie
•    Gustare – ora 10:00 – o portocala/ un grapefruit
•    Pranz – ora 13:00 – 1 piept de pui la gratar + 1 salata de spanac verde cu zeama de lamaie
•    Gustare – ora 16:00 – 3 felii de ananas
•    Cina – ora 19:00 – 1 iaurt mare natural, dietetic

Saptamana 2

•    Mic dejun – ora 8:00 – un ou tare, 1 felie paine integrala prajita, 1 ardei gras
•    Gustare – ora 10:00 – piersica/ mar
•    Pranz – ora 13:00 – file de peste la gratar/ fiert + legume inabusite/ fierte (broccoli, conopida)
•    Gustare – ora 16:00 – o mana de migdale si cateva stafide
•    Cina – ora 18:00 – 1 cutie branza de vaci degresata/ cas de vaca

Saptamana 3

•    Mic dejun – ora 8:00 – 2 felii paine prajita cu crema de branza light
•    Gustare – ora 10:00 – mar/ para
•    Pranz – ora 13:00 – piept de pui la gratar + salata de varza sau spanac si rosii
•    Gustare – ora 16:00 – 2 kiwi/ portocala/ grapefruit
•    Cina – ora 18:00 – 1 iaurt mare dietetic

Saptamana 4

•    Mic dejun – ora 8:00 – un ou tare, 2 felii sunca de praga, 1 rosie
•    Gustare – ora 10:00 – o portocala / un grapefruit
•    Pranz – ora 13:00 – 1 felie piept de curcan la gratar + 1 salata asortata
•    Gustare – ora 16:00 – 3 felii de ananas
•    Cina – ora 18:00 – 1 iaurt mare dietetic

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *