Slabeste fara sa te plictisesti: 3 Antrenamente noi

Ai vrea sa slabesti, mai ales ca vacanta se apropie, dar esti satula de aceleasi miscari repetitive si corvoada de a merge la sala.

In cazul in care vrei sa faci ceva pentru a te antrena, dar te-ai saturat sa alergi pe banda (sau chiar si in parc), esti norocoasa! Exista programe de antrenament construite exact in ideea de a oferi mereu ceva nou, de a solicita nu numai muschii, ci si imaginatia, de a te antrena in timp ce iti incarca bateriile cu energie si buna-dispozitie.

Joaca-te si alege oricare dintre propunerile noastre, si vei vedea ca rezultatele nu intarzie sa apara: in cazul in care programul tau este unul constant (mergi de cel putin 3 ori/ saptamana la sala) iti garantam ca primele rezultate vor veni in decursul unei luni: corp mai suplu, muschi mai bine definiti, sunculite care te-au parasit definitiv, energie debordanta!

1. TaeBo: Antrenamentul cardio complex, care a revolutionat lumea salilor de fitness

taebo

Program bazat pe o combinatie dinamica de arte martiale, pasi de dans si elemente de gratie si elasticitate din balet, ce reuseste sa modeleze un corp armonios si zvelt, TaeBo este antrenamentul care a revolutionat lumea salilor de sport in America.

Mai mult decat atat, TaeBo reprezinta un antrenament cardiovascular complex, pentru tot corpul, prin care se urmareste imbunatatirea rezistentei fizice, reducerea stratului adipos si dezvoltarea armonioasa a musculaturii.

Si, daca nu te-am convins inca, sa stii ca exista o metoda de a-i creste cu pana la 30% eficienta: TaeBo Step, o combinatie alerta de pasi si lovituri!

2. Dance Aerobic: Consuma pana la 700 de calorii/ sedinta!

Este un antrenament ce isi are originile in primele clase de aerobic de la inceputul anilor 80.

Ritmurile alerte, miscarile libere si atmosfera plina de energie reusesc sa transforme o ora clasica de aerobic intr-o adevarata explozie de buna dispozitie. Scopul este acelasi – modelarea armonioasa a corpului, fara depuneri inestetice de grasime sicu o musculatura echilibrata. Insa se obtine mult mai mult de atat – un boost de incredere in sine, dezinvoltura si energie pozitiva!

Este un antrenament spectaculos, pentru ca in timpul unei ore se pot consuma pana la 700 de kcal (echivalent cu o alergare de 11 kilometri), insa tonusul si buna dispozitie fac din aceasta ora una dintre cele mai apreciate la noi la sala.

3. Dansuri africane: Frumusete, ritm, gratie, rezistenta

In timpul claselor sunt combinate miscarile clasice din dansurile traditionale cu elemente de rezistenta fizica, pentru imbunatatirea aspectului fizic si a tonusului general. Muzica este originala, necomerciala- sunt inregistrari ale recitalurilor unor artisti africani, nelansate in mainstream. Fiecare miscare are o semnificatie aparte, de la felul in care se tin palmele pana la succesiunea sariturilor.

Kadiatou, una dintre cele mai cunoscute dansatoare din Africa, acum in varsta de 74 de ani, spune ca dansul traditional intareste caractere, creste rezistenta fizica si este un factor de echilibru si sanatate in viata individului.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *