Power Motion Pilates: Accelereaza reconturarea siluetei

Creat special de catre Cori Gramescu, acest antrenament te ajuta sa obtii rezultate extraordinare, mult mai rapid si sigur.

Indiferent de nivelul tau de experienta si de energia pe care o ai, Power Motion Pilates are o solutie pentru tine!

In cazul in care esti incepatoare, dar doresti sa inveti corect exercitiile si sa ai beneficii intr-un timp cat mai scurt, Power Motion Basic Pilates este creat special pentru tine.

Scop: Intarirea muschilor din zona abdominala, a fesierilor si muschilor coapselor

Exercitiile vizeaza obtinerea core strength, adica intarirea muschilor din zona abdominala, lombara, a fesierilor si muschilor coapselor si feselor. Pe langa beneficiile de ordin estetic, aceste exercitii sunt o baza excelenta pentru orice alt tip de antrenament, intrucat creaza un nivel de rezistenta fizica ce iti permite ulterior sa executi corect si eficient si alte tipuri de antrenament.

Orele sunt structurate de la simplu la complex, prin exercitii executate intr-un singur plan si in care accentul cade pe grupe restranse de muschi. Nu necesita o buna coordonare si rezistenta fizica, pentru ca alternam de la un exercitiu la altul zona antrenata si aplicam principiile odihnei active. Timp de 45 de minute poti parcurge, sub atenta supraveghere a lui Cori, un set complet de exercitii pentru tot corpul, incepand cu abdomenul si incheind cu muschii lombari si fesieri.

Exercitiile de pilates se executa lent, cu scopul indeplinirii unor obiective clare, bine determinate

1. dreptul abdominal si pozitia umerilor si gatului
2. exercitii pentru fese executate cu mentinerea coloanei vertebrale neutre
3. exercitii pentru oblicii abdominali (talie) si corelarea cu respiratia
4. exercitii pentru interiorul si exteriorul coapsei si obtinerea mobilitatii la nivelul soldului
5. exercitii pentru abdomen si fata posterioara a coapsei (fese si biceps femural) si echilibrarea acestor 2 zone

Orele se incheie cu cateva minute de stretching pentru tot corpul.

Toate exercitiile sunt create pentru a putea fi executate corect, in cazul in care esti incepatoare, si pun pe primul plan siguranta si confortul tau.

Rezultate rapide: Centrimetri eliminati din zonele cu probleme, o postura mult mai buna, energie

In ciuda faptului ca sunt miscari naturale ale corpului si sunt usor de executat, rezultatele apar extrem de rapid. De regula, dupa 8-10 sedinte de antrenament clientele observa ca au reusit sa elimine cativa centimetri din zonele cu probleme dar si ca au o postura mai buna, se simt mai energice si si-au imbunatatit si tonusul muscular.

Poti obtine un corp armonios, o musculatura tonica, supla si elastica!

In momentul in care cunosti deja repertoriul de miscari de baza si doresti sa obtii o musculatura tonica, supla si elastica, dar si un corp armonios si estetic, o postura sanatoasa si o conditie fizica buna, poti trece la nivelul superior: Power Motion Pilates.

Antrenamentul porneste de la aceleasi principii de baza, dar vizeaza cresterea tonusului muscular. Exercitiile se executa intr-un ritm dinamic (dar nu rapid) si provoaca rezistenta la efort si coordonarea.

Exercitiile vizeaza cele mai importante zone: talia, abdomenu, coapsele

Se lucreaza in seturi de exercitii grupate in functie de zona vizata – abdomen, fese si fata posterioara a coapsei, interiorul si exteriorul coapselor, oblicii abdominali – si se urmareste echilibrarea musculara si vizuala a acestor zone.

De cele mai multe ori apelam si la accesorii pentru antrenamente, cum ar fi discuri de echilibru, benzi elastice sau greutati usoare. Intrucat dorim sa evidentiem rezistenta fizica, exercitiile se executa in suite de pana la patru exercitii, in 3 pana la 5 seturi de 10 repetari pentru a stimula formarea musculaturii dense si tonice dar totusi supla si elastica.

Pentru relaxare si refacere se apeleaza la streching si tehnici de Yoga

Antrenamentele se incheie cu cateva minute de stretching bazat pe tehnici de Yoga, pentru relaxare si refacere.

Vrei sa pierzi din kilogramele acumulate? Iti recomand o serie complexa de antrenamente!

In cazul in care doresti sa elimini cateva kilograme de tesut adipos, iti recomand corelarea acestor antrenamente cu ore cardio, cum ar fi TaeBo, StepAerobic, PumpUP! sau dansuri, dar si cu o dieta alimentara echilibrata.

Cori Gramescu a urmat cursurile profesionale de instruire la Stott Pilates Training Centre din Toronto, Canada, unde a invatat principiile metodei contemporane Stott Pilates. In urma studiilor efectuate si a experientei ca instructor, Cori a dezvoltat un stil propriu de antrenamente de grup, Power Motion Pilates, in care tine cont nu doar de principiile clasice ci si de cele mai recente studii si descoperiri referitoare la antrenamentele fizice.

Orele de grup se adreseaza unui public foarte larg, ca urmare a sistematizarii exercitiilor in functie de nivelul de rezistenta fizica a clientelor.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *