Mai slaba in 7 zile: Musculatura ferma, fina, feminina

Daca trebuie sa scapi de 2-3 kilograme si sa iti tonifici musculatura ai nevoie de un set de exercitii rapide si eficiente, care dau rezultate.

Combina antrenamentul de mai jos cu o dieta bogata in legume, carne slaba si fructe de sezon si in doar o saptamana poti observa rezultatele asteptate.

In fiecare zi trebuie sa exersezi cu tehnicile de antrenament de mai jos timp de cel putin 45 de minute si rezulatele nu vor intarzia sa apara!

PumpUP: Rezultate rapide, muschi bine conturati, fini, feminini

Programul PumpUP! Reprezinta un antrenament pentru tonifierea muschilor, creat special pentru femei. Are la baza o serie de exercitii cu greutati, care au fost modificate in functie de cerintele de ordin estetic ale doamnelor care doresc o musculatura ferma, dar nevoluminoasa, fina si feminina.

Intareste musculatura si accelereaza arderea grasimilor

Astfel, aceste exercitii se lucreaza cu greutati mici, de maxim 2 kilograme, si alterneaza intervalele in care se intareste musculatura cu cele special adaptate pentu a declansa rapid procesul de ardere a grasimii. Este un antrenament echilibrat, foarte potrivit doamnelor care doresc un program de exercitii cu rezultate rapide si sanatoase. Exercitiile de mai jos te ajuta sa iti modelezi corpul si dupa doar 7 zile poti observa imbunatatirea tonusului muscular.

Exercitiul 1: Stepper si gantere

Aseaza-te pe stepper cu picioarele departate si talpile paralele. Incordeaza abdomenul si flexeaza genunchii, mentinand spatele drept. Bratele sunt intinse, iar pentru acest exercitiu poti folosi gantere de 1 si 2 kilograme.

Expira si indreapta genunchii, revenind cu trunchiul la verticala. Coatele merg spre tavan, cu bratele flexate la 90 de grade. Pentru rezultate rapide iti recomand sa executi 4-5 seturi a cate 10 repetari.

Exerecitiul 2: Stepper

Aseaza-te pe stepper cu fata in jos astfel incat bazinul sa fie pozitionat in afara marginii. Abdomenul trebuie sa fie foarte incordat pentru a evita suprasolicitarea spatelui. Genunchii sunt flexati si picioarele apropiate. Contracta scurt fesele, astfel incat genunchii sa se miste usor pe verticala. Miscarea este scurta si lenta, iar pentru a observa efectele acestui exercitiu trebuie sa lucrezi 5 seturi a cate 10 repetari lente.

Exercitiul 3: Excelent pentru abdomen

Aseaza-te pe spate, cu picioarele departate si genunchii usor flexati. Talpile sunt sprijinite pe calcaie. O mana este flexata, cealalta intinsa. Incordeaza bine abdomenul si ridica trunchiul de pe saltea, rotind corpul spre partea mainii intinse. Inspira si revino in pozitia initiala. Este un exercitiu excelent pentru abdomen, iar pentru rezultate rapide iti recomand sa executi 4 seturi a cate 10 repetari, alternativ pentru fiecare parte.

Aceste exercitii trebuie combinate cu cele de TaeBo Step pentru a putea accelera procesul de reducere a stratului adipos in cel mai scurt timp.

Ce este TaeBo Step?

De-a lungul anilor, doua au fost antrenamentele care au revolutionat industria fitnessului. In anii 80 a fost StepAerobic, iar in anii 90 –exercitiile de TaeBo. Fiecare dintre aceste tipuri de antrenament a captivat milioane de clienti ai salilor de sport si au modelat trupuri zvelte, armonioase si sanatoase.

Continuarea fireasca, intr-o decada a vitezei si eficientei, a fost sa se uneasca cele doua tipuri de antrenament intr-unul care sa ofere beneficiile ambelor metode . Asa a aparut TaeBo Step, un antrenament in care combinatiile din TaeBo se executa pe stepper, pentru rezultate si mai rapide si mai vizibile. Se stie deja ca folosirea stepperului sporeste eficienta exercitiilor aerobice cu pana la 30%, asa ca aceasta combinatie de exercitii este o noua provocare pentru clientele antrenate, care doresc rezultate si mai rapide.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *