Jogging: 4 Secrete pentru a scapa de kilogramele in plus

Aplica aceste secrete pentru a arde mai multe calorii in timp ce faci jogging si pentru a accelera procesul de slabire!

Acestea sunt strategiile pe care trebuie sa le aplici pentru a determina acul cantarului… sa se miste in directia dorita!

1.    Foloseste pantofii de sport pentru a scapa de pofte!

Atunci cand nu te poti gandi decat la ciocolata sau la o gustare sarata, te sfatuiesc sa… faci o plimbare, dar nu inspre supermarket!

Studiile arata ca persoanele care sufera de pofte simt o scadere dramatica a nevoii de a avea o gustare, la 15 minute dupa ce fac o plimbare, spre deosebire de persoanele care nu fac efort fizic.

2.    Incepe cu pasi mici

Plimbarile scurte ar putea sa fie tot ceea ce ai nevoie pentru a pierde kilogramele in plus, pe o perioada de 3 luni. Intr-un studiu realizat timp de 12 saptamani pe un grup de femei cu greutate in exces, s-a demonstrat ca cele care au mers timp de 30 minute, 5 zile pe saptamana au pierdut o greutate similara cu cele care au facut plimbari de cate 60 de minute!

3.    Mareste viteza, din cand in cand

Trucul de a alterna intervalele de intensitate moderata cu cele de intensitate mare te va ajuta sa arzi mai multe calorii, dar sa si maresti rata metabolismului – deci vei arde calorii mai multe si ulterior, cand sesiunea ta de antrenament s-a terminat.

Pur si simplu alterneaza intervalele de intensitate, fara a te gandi prea mult la distanta si durata, si fa acest exercitiu cat de mult timp poti – vei creste dramatic cantitatea de calorii consumate la fiecare sesiune de antrenamentr.

4.     Viteza cu care alergi nu reprezinta o prioritate!

Mai ales daca nu poti sa alergi cu viteza, nu te mai gandi la aceasta problema, si foloseste alte metode de a compensa viteza:

  • Frecventa antrenamentului: Atunci cand atingi un platou si nu mai slabesti, incearca sa adaugi o sesiune de antrenament in plus, in cadrul saptamanii tale.
  • Intensitatea: Daca ai marit deja intensitatea antrenemantului, te sfatuiesc sa ridici banda de alergat, in asa fel incat sa urci pe un munte (sau sa alegi un teren care nu este plat, daca alergi in parc).
  • Timpul alocat antrenamentului: Incearca sa alergi din ce in ce mai mult, in fiecare zi. Adauga 10 minute in fiecare zi si ai reusit sa ai 70 de minuete in plus, la finele saptamanii – simplu, nu-i asa?!

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *