Cori Gramescu: 9 Secrete pentru un corp frumos

Expert in fitness si dieta, Cori Gramescu te invata cum sa iti armonizezi silueta si starea de spirit, cu cateva reguli de sezon.

1. Atentie la alimentatie

Vara trebuie sa adopti o dieta usoara si echilibrata – evita dulciurile rafinate, grasimile animale si aditivii alimentari pentru o piele frumoasa si o silueta de invidiat!

2. Micul dejun este portia ta de energie

Pentru micul dejun poti opta pentru frittata de vara – o omleta in care adaugi ceapa verde, ardei gras proaspat, jumatati de rosii cherry , telemea proaspata si verdeturi aromate. Obtii o portie de energie si sanatate cu care sa iti incepi in forta ziua!

3. Bucuta-te din plin de oferta de sezon

Mananca in fiecare zi o portie generoasa de legume de sezon si nu te feri de combinatii de arome si texturi. O salata de ruccola cu piersici este o combinatie ideala pentru pranz si face ca orice dieta pentru vara sa devina o placere culinara.

4. Ai voie desert

Daca ti se face pofta de un desert plin de savoare si aroma, nu uita de fructe – taie in cubulete mici fructele de sezon, adauga un sirop de miere si zeama de lamaie si la final presara cateva frunze proaspete de menta… ai obtinut cel mai sanatos si savuros desert de vara!

5. Sportul poate fi fun, intre prietene

Te oboseste numai gandul de a face sport? Ia-ti prietenele si mergeti la sfarsit de saptamana la piscina. Va racoriti in apa si faceti cateva exercitii de aqua fitness pentru picioare cu un tonus excelent. Iar daca te intrebi de ce totusi mergi la sala… incearca un program nou de antrenament. In perioada verii majoritatea salilor de sport ofera promotii si bonusuri, asa ca poate nu strica sa vizitezi o sala noua. Diversificarea exercitiilor este cheia pentru a te mentine in forma si a-ti pastra viu interesul pentru sport.

6. Profita de activitatile in aer liber

Te-ai saturat de exercitiile pe care le faci in interior? Profita de vremea frumoasa de afara si poti incepe un program de alergare in parcul de langa casa. In acest fel iti modelezi corpul, faci miscare in aer liber si, de ce nu, iti incepi ziua plina de energie.

7. Sportul iti va da clipe de liniste si bucurie, numai pentru tine

Atunci cand simti ca iti piere energia pentru exercitii gandeste-te ca e printre putinele activitati pe care le faci cu adevarat pentru tine. E un time-out de la stress, griji si problemele celorlalti, o perioada in care tu esti cea mai importanta persoana. Faci sport doar pentru tine!

8. Alege sala de fitness cu mare atentie, chiar conteaza!

Te incanta ideea de a face sport dar nu stii ce antrenament ti se potriveste? Alege o sala care sa aiba o oferta generoasa de antrenamente si instructori, iar in prima luna mergi la toate orele pentru incepatori. Trebuie sa observi instructorii – explica bine miscarile, corecteaza in sala exercitiile si interactioneaza placut cu clientele? Le poti pune intrebari despre obiectivele orei pe care o predau, le poti cere sfaturi? Antrenorii trebuie sa iti inspire profesionalism, incredere si buna dispozitie, pentru ca dupa o ora de antrenament sa te simti cu adevarat plina de energie pozitiva si tonus.

9. Acasa, focus pe zonele cu probleme

Daca doresti sa te antrenezi acasa, fa o selectie cu exercitii cat mai diverse pentru zonele care te intereseaza cel mai mult. Aceste zone trebuie antrenate de 2 ori pe saptamana, iar un al treilea antrenament trebuie dedicat celorlalte grupe musculare, cu care nu ai probleme. Alege exercitii potrivite nivelului tau de rezistenta fizica, citeste cu atentie indicatiile si lucreaza cu atentie, de preferinta in fata unei oglinzi.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *