6 secrete de fitness pentru noul sezon

A fi in forma reprezinta principala dorinta?! Iti oferim 6 strategii pentru a stabili scopuri realiste si a le duce la buna indeplinire, acum!

Placinta cu mere. Shake de vanilie. Tiramisu. Lasagna… daca acestea sunt meniurile care ti-au definit pana in acest moment dieta, cu siguranta ca a reveni in forma este una dintre dorintele tale principale. Totusi, te sfatuim sa nu iti propui sa te duci la sala 7 zile pe saptamana! Iti oferim 6 secrete pentru a-ti propune scopuri realiste si a le duce la buna indeplinire, in acest sezon!

fitness in aer liber

Incepe… cu inceputul

Cea mai sigura metoda pentru a da gres este sa iti faci planuri mari, extravagante, asa ca te sfatuiesc sa incepi noul tau program de fitness cu pasi mici. Daca trebuie neaparat sa iti stabilesti cateva scopuri, ai in vedere lucruri pe care le poti obtine usor. De exemplu, in loc sa iti propui sa alergi 15 km/ saptamana, ai putea sa iti vrei sa iei o pauza, la pranz, pentru a te plimba in parcul de langa birou. Vei fi uimita ce rezultate poti avea, daca nu iti stabilesti targeturi foarte dure.

Renunta la sala

Nu, nu este cazul sa iti anulezi abonamentul (nu inca…), dar incearca sa fii mai creativa si relaxata, atunci cand vine vorma de ora de fitness. Iti recomand sa faci loc pentru activitatea fizica in rutina ta zilnica: du-te la o plimbare in parc impreuna cu iubitul sau copii, joaca-te cu cainele sau danseaza, timp de 10 minute, seara, inainte de cina, pentru a te inveseli. Si, mai mult de atat, gandeste-te la activitati fizice ca si functionalitate – in loc sa conduci pana la super market, incearca sa mergi cu bicicleta sau pe jos.

3. Gaseste-ti un partener!

Si nu ne referim neaparat la sex! A gasi un partener care sa te ajute cu dieta si programul propus reprezinta una dintre cele mai importante schimbari pe care le poti face, pentru tine. Un partener de dieta este acela caruia ii vei povesti care sunt intentiile tale, si care te va ajuta atunci cand nu mai ai incredere, sau cand vei crede ca efortul depus este prea mare… de aceea, te sfatuiesc sa alegi pe cineva in care sa poti avea incredere, o persoana apropiata care, poate, a trecut sau trece prin aceleasi incercari.

4. Concentreaza-te pe ceea ce ai de castigat

Desi de cele mai multe iti propui sa pierzi ceva (respectiv kilograme), iti propun ca de aceasta data sa te concentrezi pe efectele pozitiva ale unei diete. Gandeste-te astfel la ceea ce ai de castigat: de exemplu, mai multe vitamine adaugate dietei tale 9in momentul in care acesta este echilibrata si sanatoasa) , mai mult timp petrecut cu membrii familiei (odata ce ai inceput sa faci sport si sa iesi in aer liber), mai multi bani economisiti (dupa ce ai renuntat la fast food), mai multe haine pe care le poti purta (dupa ce ai slabit cateva kilograme).

5. Mediteaza

Beneficiile meditatiei au fost demonstrate de nenumarate ori, in diferite cercetari: aceasta este responsabila pentru scaderea nivelului de stres si a riscului de a suferi de depresie. Imbunatateste de asemenea starea de spirit si nivelul de sanatate a organismului. Chiar daca incepi cu numai 5 minute zilnic, acesta reprezinta un bun inceput. Alege un loc linistit si placut din casa, intinde-te confortabil si concentreaza-te asupra respiratiei – respira adand pe nas, urmarind miscarile pe care le face corpul tau. Daca incepi sa te gandesti la altceva incearca sa revii, concentrandu-te in continuare la respiratie.

6. Generosul 10%

Indiferent de ceea ce faci, creste-ti rata activitatii cu 10%, in fiecare saptamana – acesta este secretul pentru reusita de durata a programului de fitness. Daca obisnuiesti sa faci jogging sau mars, creste distantele cu 10%. Daca ridici greutati, creste numarul miscarilor (sau greutatea) cu 10% in fiecare saptamana.

Asa cum ti-am propus si la inceput, fa pasi mici catre un scop mai mare, numai asa vei reusi sau ai succes.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *