5 exercitii de facut la birou!

Cand stai la birou de dimineata pana seara, durerile de spate sunt inevitabile si pot cauza artrita si/sau obezitate.

Exista insa modalitati prin care poti face exercitii fara sa pleci de la birou, fara sa mergi la sala sau sa te schimbi in echipament sportiv, sustine Jay Cardiello, antrenor la o sala de forta.

Acesta recomanda 5 exercitii usor de facut la birou:

1. Primul tip de exercitiu recomandat presupune ridicarea din pozitie sezanda in picioare, cat mai incet, cu mainile intinse pentru a va putea mentine echilibrul.

Repetati exercitiul de 15 pana la 25 de ori, pentru un rezultat optim.

2. Pentru a mentine forta bratelor, puteti incerca alt tip de exercitiu: sprijiniti scaunul de un perete si intindeti picioarele in fata. Sprijiniti-va cu mainile de scaun si indoiti coatele pentru a cobori corpul, apoi intindeti bratele pentru a-l ridica.

Repetati exercitiul de 12 pana la 20 de ori.

3. Tot in timp ce stati la birou puteti face exercitii pentru picioare. Stand cu spatele drept, ridicati un picior pana cand ajunge la nivelul taliei si apoi rotiti bratele inainte. In timp ce rotiti bratele, coborati piciorul si ridicati-l pe celalalt.

Puteti repeta exercitiul de 25 de ori (25 de rotiri ale bratelor).

4. In timp ce stati pe scaun, ridicati piciorul la cativa centimetri de podea, cu genunchiul indoit si degetele picioarelor intinse inspre tavan.

Mentineti pozitia timp de 20-30 de secunde, apoi coborati piciorul si repetati exercitiul cu celalalt picior.

5. Tot stand pe scaun, cu picioarele apropiate, impreunati palmele in zona pieptului ca si cum ati spune o rugaciune. Din aceasta pozitie, trageti aer in piept profund si ridicati calcaiele de pe podea cat puteti, metinand pozitia timp de 10 secunde.

Expirati apoi si coborati calcaiele, repetand exercitiul de 20 de ori.

Nu uitati ca toate exercitiile se efectueaza cu abdomenul incordat.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *