4 Antrenamente in aer liber: Eficiente si accesibile oricui

Crezi ca pentru a-ti modela corpul asa cum iti doresti e neaparat nevoie sa mergi la sala de sport? Iti oferim alternativele de vara!

Ei bine, natura iti ofera un cadru foarte potrivit pentru a face miscare, asa ca tot ce trebuie sa faci este sa scoti echipamentul sport si sa incepi sa te antrenezi!

1. Joggingul si marsul rapid – la indemana oricui, in mijlocul orasului!

jogging

Parcul este intotdeauna la indemana oricui, iar dimineata si seara este destul de liber, asa incat te poti antrena in voie fara sa te deranjeze nimeni. Alege intotdeauna alei asfaltate sau pavate, pentru a evita riscul accidentarilor.

Cel mai la indemana este joggingul sau mersul alert, in functie de nivelul tau de rezistenta fizica. Atunci cand incepi un program de mers/jogging trebuie sa iti monitorizezi pulsul cu ajutorul unui ceas special, astfel incat in timpul efortului valoarea sa se situezi intre 100 si 140, depinzand de varsta si starea ta de sanatate.

Orice antrenament debuteaza cu un interval de 5-7 minute cu exercitii de incalzire, care pregateste corpul pentru efort. Apoi cresti treptat intensitatea exercitiilor, timp de cel putin 30 de minute. In felul acesta poti fi sigura ca vei avea rezultate multumitoare.

Nu uita ca la sfarsitul antrenamentului sa faci exercitii de relaxare si stretching, pentru a ajuta corpul sa se refaca dupa efort. Daca esti deja avansata in tehnicile de antrenament, poti introduce in programul tau de alergare intervalele de intensitate, pentu a creste eficienta exercitiilor.

2. Daca e vara, atunci mergi la piscina!

Nimic nu se compara cu eficienta exercitiilor in apa pentru picioare. Aici poti fi creativa, dar ai grija ca apa sa nu fie foarte adanca – trebuie sa te poti misca liber, fara ca apa sa te incomodeze in respiratie. Poti executa miscarile de TaeBo – lovituri de picior in fata, in laterala sau in spate sau toate tehnicile de brat – si sa te bucuri de efectul benefic al apei .

Alta varianta este sa te sprijini pe marginea piscinei si sa bati apa cu picioarele, tinand genunchii perfect intinsi. Este un exercitiu excelent pentru coapse si fese, iar eficienta lui o vei simti dupa doar cateva minute. Nu uita sa mentii abdomenul incordat, astfel incat sa iti remodelezi si talia in timp ce te antrenezi in piscina.

3. Drumetiile, cea mai buna modalitate de a te destinde activ

Ti-ai facut planuri de vacanta intr-o zona montana cu peisaje superbe? Excelent. profita de mediul nou si de aerul curat pentru a porni in drumetii. Alege trasee interesante, care sa alterneze portiunile de drum neted cu cele in care trebuie sa urci si vei vedea cat de eficient si relaxant poate fi un astfel de traseu, mai ales in zonele de munte si deal.

4. Si de la mare te poti intoarce in forma!

Daca planurile de vacanta de duc la mare, profita de aerosolii de dimineata si concepe-ti un program de jogging matinal pe malul marii. Daca ai incaltari speciale de cauciuc perforat poti alerga chiar prin apa, dar ai grija sa nu te impiedici. Ideal ar fi ca fundul marii sa fie plat si neted, cu adancimea apei constanta.

Profita din plin de soarele verii pentru a face miscare sanatoasa si a fi in forma! Natura este cadrul perfect pentru exercitii, iar tot de ai nevoie este imaginatie si un echipament adecvat.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *